Tajemniczy klient

Tajemniczy klient

Reklama dźwignią handlu, na zdobycie jednego użytkownika wskazany jest koszt od kilkuset do kilkuset tysięcy złotych. Właściciele firm zdają sobie sprawę spośród tego, że oprócz reklamy medialnej liczy się zarówno marketing szeptany plus to jak ludzie postrzegają konkretną firmę poprzez pryzmat obsługi użytkownika w określonej spółce. Mystery shopping to doskonała już w tej chwili metoda badawcza, pozwalająca ocenić standardy obsługi obowiązujące w określonym podmiocie gospodarczym. Pozwala także ocenić stopień wypełniania tych standardów przez pracowników, co w efekcie powinno się przełożyć na polepszenie lub utrzymanie jakości. Tak, aby obsługiwany klient czuł się zawsze tak samo dobrze potraktowany. Narzędziem pytania jest zazwyczaj mystery client, zwany zarówno klientem testowym. Człowiek ten zawsze zostaje wstępnie przeszkolony i wyposażony w ograniczoną informację o spółce, a także poinformowany jakie obszary ma przetestować. Uzbrojony w taką informację pojawia się w spółce, by, w większości przypadków, stać się wymagającym lub trudnym klientem. Ma to uczynić umiejętnie. Testowani pracownicy w żadnym razie nie mogą się domyślić, że podlegają próbie. Wyniki badań trafiają do zlecających właścicieli i to oni sami już je interpretują i wprowadzają prawidłowe działania. Test ten przeprowadza się dokładnie pod kątem jakości obsługi klienta. Wykonano badania, spośród których jednoznacznie wynika, że utrata użytkownika jest spowodowana najczęściej złą jakością obsługi. Dodatkowo niezadowolona osoba może poinformuje o tym fakcie dość wielką grupę znajomych.


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 17 (ostatnio: 07.05.2018 05:23:48)
  • yahoo: 9 (ostatnio: 03.08.2017 23:22:41)

Podlinkuj wpis:
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Dodaj komentarz